اینفوگرافیک: حقایق و آمارهای گیمیفیکیشن

در ادامه اینفوگرافیک قبل بحث رو پیش می بریم و  در این پست به ارائه شماتیک حقایق و آمارهای گیمیفیکیشن و نمونه های عملی استفاده از گیمیفیکیشن و نرخ اینگیجمنت ، رشد استارتاپها و کمپانی های بزرگ دنیا در استفاده از گیمیفیکیشن می پردازیم

حقایق و آمارهای گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن-حقایق و آمار

لینک تصویر با کیفیت بالاتر

مطابق آمارهای ارائه شده در این اینفوگرافیک:
شرکتهای معتبری چون devhub, bellmedia, cisco, Autodesk و نیز بانک Extraco, دانشگاه Bonn و… توانسته اند با استفاده درست از گیمیفیکیشن، نتایج خوبی در جذب مشتری یا فروش و … را تجربه کنند و بطور کلی نرخهای تبدیل خود را تا چندین برابر بالا ببرند

جالب اینکه نتایج در گیمیفیکیشن خیلی زود خود را نشان می دهند به طوریکه 2 تا 4% شرکتها انتظار دارند بعد از یک ماه از اجرای گیمیفیکیشن رشد درآمد را تجربه کنند. اما یک نکته مهم را هم نباید فراموش کرد!

80% از اپلیکیشن های گیمیفای شده به خاطر شفاف نبودن اهداف کسب و کارشان در گیمیفیکیشن شکست می خورند!

پس نباید از اهمیت مراحل پیش از گیمیفای کردن غافل شد چرا که ضعف در هر یک از مراحل قبلی می تواند نتایج عکس بدهد و نه تنها کمکی به شما نکند که حتی ایجاد نفرت در مخاطبان شما هم بکند

در سال 2010 به میزان 100میلیون دلار روی گیمیفیکیشن سرمایه گذاری شده و این مقدار هر ساله در حال افزایش است

در اینفوگرافیک بعد در مورد شروع پروسه گیمیفای کردن صحبت حواهیم کرد

یادگرفتن و احساس مفید بودن رو خیلی دوست دارم و گیمیفیکیشن رو هم بخاطر نیاز جوامع خصوصا جهان سومی ها به شادتر و فعال تر زندگی کردن
امیدوارم تو جمع صمیمی انجمن گیمیفیکیشن ایران هم بتونم مفید باشم

شما ممکن است این را هم بپسندید

9 پاسخ‌ها

  1. مصطفی گفت:

    جالب و قابل تامل بود. سپاس

  2. پویان ثقه الاسلامی گفت:

    حقایق تلخی رو زیبا بیان کردی

  3. ف.ج گفت:

    عااااالی بود. خیلی زیباست. بازم ازین اینفو گرافیکا بذارید جذاب و دوست داشتنی هستن

  4. امیرحسین ثقه الاسلامی گفت:

    حسین جان خیلی عالی بود متشکرم
    گیمیفای کردن سیسکو و رشد 8 تا 12 اش خیلی برام جالب بود

  5. مهمان گفت:

    مرسی
    اینفوگرافیک دوست دارم…

پاسخ دهید